Mastergrad i Transmedia-kommunikasjon
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Bli profesjonell i online kommunikasjon og miljøer med flere plattformer
Den elektroniske mesteren i Transmedia-kommunikasjon gir deg alle verktøyene, teknikkene og strategiene for å bli profesjonell i online kommunikasjon og flerspråklige miljøer.
Med denne offisielle mastergraden lærer du å designe et multimediainnholdsprosjekt som brukes på forskjellige typer selskaper, ved hjelp av ulike elektroniske medier på en integrert måte og med en strategisk visjon, samt å lage, redigere, utnytte og formidle innhold i miljøer med flere enheter og flere plattformer.
Oppsummert gir denne mastergraden deg tre typer kunnskap om digital kommunikasjon: 1) behandling og strategisk utnyttelse av elektronisk innhold i forskjellige miljøer; 2) analyse, design og implementering av reklame- og markedsføringskampanjer i digitale sammenhenger, og 3) ledelse av multimediainnholdsprosjekter.
målsettinger
- Identifiser og administrer de mest passende kanalene og meldingene for hver kommunikasjonshandling
- Fordyp deg i forretningsimplikasjonene av digital kommunikasjon som prosjektledelse, publikumsegmentering eller digital markedsføring.
- Utvikle din kapasitet for entreprenørskap og kreativitet innen prosjektledelse og utnyttelse av multimediainnhold.
- Kjenne, forstå og vite hvordan du skal tolke effektiviteten til transmedia-fortellinger, basert på målene som er etablert fra et strategisk synspunkt.
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Ansikts-til-ansikt eksamen: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider kunnskapen og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansikt-til-ansikt-undersøkelse.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
første semester
- Historiefortelling og multiplattform innholdsstyring (6 stp)
- Oppretting og forvaltning av audiovisuelle fortellinger (6 stp)
- Redigering og utnyttelse av bilder og grafiske visualiseringer (6 stp)
- Nettanalyse og målgruppesegmentering (6 stp)
- Digital markedsføring (6 studiepoeng)
andre periode
- Merkeinnhold (6 studiepoeng)
- Forretningsmodeller og digital prosjektledelse (6 stp)
- Ekstern praksis (6 stp)
- Avsluttende masteroppgave (12 stp)
Galleri
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
Mastergraden i Transmedia Communication trener deg til å utføre følgende profesjonelle profiler:
- Digital prosjektkonsulent
- Branded Content Manager
- Social Media Manager
- Content Manager
- Innholdsspesialist
- Innkommende markedsføringsekspert
- Transmedia kommunikasjonsspesialist
- Digital markedsføringstekniker
- Online markedssjef
- Digital kommunikasjonsrådgiver
- Direktør for digital kommunikasjon