Hvordan få et lønnsomt Facebook-gruppekurs
The Internet Business School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Bethersden, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 297 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Lær hvordan du setter opp, vokser og tjener penger på din egen Facebook-gruppe … nettkurs – umiddelbar tilgang
Akkurat nå bruker over 1 MILLIARD mennesker Facebook-grupper, og dette tallet vokser hele tiden. Facebook-grupper brukes til å bygge fellesskap, bygge autoriteter og selge produkter … JA, … Facebook-grupper er en fin måte å få flere kunder og gjøre mer salg på!
Å opprette din egen Facebook-gruppe er en av de raskeste måtene å etablere deg som en bransjeleder og autoritet innen ditt felt.
Hvorfor Facebook-grupper?
Enkelt sagt, folk gjør forretninger med folk de kjenner, liker og stoler på, og "Community Building", mens de er i startfasen nå, vil være kjernen i alle virksomheter i fremtiden. Mark Zuckerberg [Medgründer av Facebook] kunngjorde nylig at han legger mer ressurser og tid på å bygge ut Facebook-grupper og Facebook endret sin misjonserklæring for å fokusere på fellesskapet.
Tillit og sosial bevis er blant de mest innflytelsesrike faktorene når det gjelder å ta en kjøpsbeslutning, så hvis du lærer å kombinere disse to faktorene på en kjent, global plattform som Facebook, er du på vei til en vinner, og du vil ha en stor fordel over dine konkurrenter.
I tillegg, hvis du vet hvordan du setter opp en Facebook-gruppe riktig, vil den vokse organisk uten behov for betalt annonsering.
Så hvem jobber Facebook-grupper for?
Vel, å bygge et fellesskap fungerer for de fleste bedrifter ... hvis du vet hvordan du lager innhold og diskusjoner rundt merkevaren din, vil du bygge en lojal tilhengerskare av fans som stoler på deg og som gjerne kjøper fra deg.
- Fordeler med en Facebook-gruppe for bedriften din:
- Bygger et lojalt fellesskap
- Bygger tillit til virksomheten din
- Posisjonerer deg som ekspert
- Får gode relasjoner med følgerne dine
- Det er langt mer sannsynlig at innlegg fra Facebook-grupper vises i medlemmenes nyhetsfeed sammenlignet med et innlegg fra en Facebook-side
- Medlemmer vil sjekke inn for å se hva som er det siste i gruppen
- Flott sted å få strålende anmeldelser for produktene og/eller tjenestene dine
Har du en eksisterende Facebook Business-side?
Hvis du har en eksisterende Facebook-bedriftsside, vet du at det har blitt stadig vanskeligere å få bedriftsinnleggene dine sett av folk som allerede har likt siden din. Du vet hvor frustrerende det er å bruke mye tid på å lage innlegg for siden din bare for å oppdage at knapt noen får se det! Det ser ut til at den eneste måten å få tilstrekkelig eksponering for innholdet ditt på er å betale for FB-annonsering, men problemet med dette er at ikke alle småbedriftseiere vet hvordan de skal bruke annonseplattformen effektivt, og du kan kaste bort mye penger på å prøve å få annonser til å fungere', spesielt hvis du ikke har budsjett til å ansette noen som kan gjøre det for deg. Imidlertid , akkurat som Facebook-annonser, er det en riktig og feil måte å bygge en Facebook-gruppe på, og å gjøre det på feil måte kan være tidkrevende, frustrerende og gi lite utbytte av tiden din. Å vite hvordan du setter opp gruppen din på riktig måte og "markedsfører" Facebook-gruppen din effektivt, vil raskere suksessen din. Dette nettbaserte kurset gir deg ferdighetene og strategiene du trenger for å sette tilbake Facebook-gruppen din, oppdage hvordan du kan lage engasjerende innhold for gruppen din og lære hvordan du setter opp og administrerer gruppen din slik at den tiltrekker seg nye kunder og salg for virksomheten din. Hvis du leter etter en alternativ måte å markedsføre virksomheten din på, samtidig som du utvider fellesskapet ditt og øker eksponeringen og salgspotensialet, trenger du din egen Facebook-gruppe.
Kursinnhold inkluderer
STARTER
- Setter opp en ny Facebook-gruppe
- Legge til nye medlemmer
- Innlegg, filer, hendelser
- Sette opp spørsmål i FB-grupper
- Gruppe avanserte innstillinger
- Siste oppdateringer til FB-grupper og nye funksjoner
- FB Group vs Side
FORBEREDELSE TIL LANSERING
- Spørsmålene du må stille før du starter
- Hva definerer suksess?
- Etablering av gruppekulturen for å tiltrekke dine ideelle medlemmer og unngå spam
- Hvordan bygge listen din gjennom Facebook-gruppen din og velge det beste navnet
VEKST OG ENGASJEMENT
- Planlegging for suksess – Forstå hvordan Facebook-gruppen din kan støtte bedriften din
- Den hemmelige sausen til forlovelse
- Gnistende umiddelbar engasjement og hvordan du opprettholder det
- Growth Hacks
- Hemmeligheter for å skape innhold og engasjement som får gruppen din til å vokse
- Gratis verktøy for å lage fantastisk innhold som konverterer og engasjerer medlemmene dine
- Innholdsplanlegger
- Hvordan kan gruppen din tjene penger for deg?
LEDELSE OG KONTINUITET
- Drive Facebook-gruppen din uten problemer
- Nøkler til suksess og ytterligere ressurser
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Master i digital markedsføring, kommunikasjon og ledelse av sosiale medier
- Rome, Italia
Master i strategisk markedsføring (digital markedsføring og sosiale medier)
- UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Mastergrad i digital markedsføring, kommunikasjon og sosiale nettverk – på nett
- Online Spain