Grad i markedsføring
London School of Design and Marketing (PT)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Portugisisk, Spansk, Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
30 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 11 385 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* £3 450,00 per nivå (3 nivåer). Søknad: £180,00
Introduksjon
Vi er en online lærerinstitusjon tilgjengelig på 3 språk (engelsk, spansk og portugisisk) basert i London, men med online kurs tilgjengelig over hele verden.
Hvorfor Graden i markedsføring?
I en global tidsalder og med enorm konkurranseevne, må bedrifter skille seg og få spesialiserte menneskelige ressurser. Dette behovet øker etterspørselen etter høyt kvalifiserte fagfolk med avanserte markedsføringsevner, sterke problemløsningskompetanse og strategisk og kreativ tenkning.
Graden i markedsføring fra London School of Design og markedsføring vil være et betydelig skritt i din karriere, og gir deg tre hovedverktøy:
Kunnskap: Oppnå solid kunnskap når det gjelder begreper, verktøy, modeller og praksis;
Ferdigheter: evne til å skape, planlegge, implementere og lede vellykkede prosjekter;
Holdning: utvikling av viktige personlige egenskaper som strategisk tenkning, metodikk, autonomi, fleksibilitet og selvtillit.
LSDM Marketing Degree er utelukkende online og er tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
London School of Design and Marketing
Hvor lidenskap blir et yrke
fakultet
Fakultetet består av kvalifiserte, erfarne og anerkjente lærere. I tillegg til den akademiske opplæringen på doktorgradsstudiet presenterer de konsoliderte yrkeskarrierer, som knytter fagkomponenten til arbeidsmarkedet.
Veileder senter
LSDM-studenter blir fulgt ukentlig gjennom Tutorsenteret, bestående av et team av veiledere som spesialiserer seg på markedsføring med masternivåopplæring og påvist flerårig erfaring. Tutorsenteret er også tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Struktur
Graden i markedsføring er 100% online, designet for å lære etter tilgjengeligheten av studentene, uten fast tidsplan. Det vil si at LSDM-studenten definerer når og hvor å få tilgang til innholdet, så vel som utførelsen av evalueringsarbeidene. Bare endelige dokumenter og en-til-en-presentasjoner vil bli planlagt til bestemte tider og kommunisert til LSDM-studentene på en riktig måte.
I løpet av 36 måneder har LSDM-studentene fullført en bachelorgrad i markedsføring godkjent av universitetet for Creative Arts (UCA), en av de mest spesialiserte universitetene i Storbritannia.
- Undervisnings- og læringsmetoder vedtatt i kurset:
- Undervist på engelsk, spansk og portugisisk;
- Maksimalt 3 enheter samtidig og ett siste prosjekt
- Innholdet i enheten er asynkron og organiseres av ukentlige emner;
- Tutorsenteret fungerer som støtte og samhandling for studenten;
- Nettbaserte ressurser (for eksempel forelesninger, seminarer og diskusjoner, veiledninger og økter, tilbakemelding, tilrettelegging av fora og online diskusjonsgrupper, praktiske øvelser).
Galleri
Læreplan
kursoversikt
Introduksjon
Graden i markedsføring er designet for alle som ønsker å tilegne seg nye markedsføringskunnskaper og kunnskap, og fremme ledelses- og markedsføringsløsninger og forslag. Kurset plasserer strategisk og kreativ tenkning i spissen for markedsføringsledelse ved å utstyre LSDM -studenter med kunnskap og forståelse for markedsføringspraksis i forretningsmiljøer. Den høye praktiske komponenten vil tillate LSDM -studenter å lage et rammeverk for strategier for markedsføringsledelse, prosesser og analyse- og evalueringsteknikker.
Læringsferdigheter
Graden i markedsføring forbereder fagfolk på de ulike områdene markedsføring og ledelse, og gir avansert, omfattende, koordinert og støttet av den siste utviklingen på det vitenskapelige og teknologiske feltet. LSDM Marketing Degree -kursplanen ble utviklet og delt inn i tre forskjellige stadier:
Trinn 1
Den første fasen, som tilsvarer det første året av kurset, tar sikte på å gi studentene kunnskap og forståelse av konseptene, verktøyene og modellene, samt de respektive forholdene mellom de viktigste områdene innen markedsføringskunnskap. På dette stadiet forventes det at LSDM -studenter kan definere forretningskonsepter og problemer knyttet til markedsføringsledelse, samt anvende forskningsverktøy og metoder. Generelt vil følgende ferdigheter utvikles:
Dyp forståelse av markedsføringskonseptet, dets rekkevidde og viktighet i dagens verden;
Integrering og forståelse av nåværende styringsmodeller, basert på DDA -trilogien (Diagnose, Beslutning, Handling);
Basert på solid diagnose, identifisering av muligheter;
Diagnosebalanse og markedsføringsstrategi;
Kalibrering og beslutningstaking av strategier, artikulerende mål, segmentering, fokus, posisjonering og markedsføringsmiks;
Handlingsplaner fokusert på utførelsesprinsipper, rettet mot å tilfredsstille enkeltpersoner og organisasjoner, men i samsvar med miljø- og selskapsmål.
Steg 2
Den andre fasen, tilsvarende det andre året av kurset, tar sikte på å gi LSDM -studenter ferdigheter som hjelper dem med å planlegge, lede og fullføre prosjekter som er brukt på kunnskapen som er oppnådd tidligere. På dette stadiet vil LSDM -studenter utvikle forskningskunnskaper og kunne bygge rapporter om data, ideer, konklusjoner og/eller anbefalinger, forberede kvalitetspresentasjoner, bruke statistiske verktøy for å samle inn, analysere og tolke data, gripe muligheter for utvikling og prøve ut nye ideer og atferd.
Trinn 3
Den tredje fasen, som tilsvarer det tredje året av kurset, tar sikte på å konsolidere kunnskapen som er oppnådd i tidligere læreplaner og gå videre med selvtillit, realisme og entreprenørskap. Det vil være på dette stadiet at LSDM -studenter vil utvikle sitt siste kursprosjekt gjennom følgende ferdigheter:
Fleksibilitet: å klare forskjellige prosjekter og perspektiver;
Selvtillit: tillit til din egen kompetanse og prestasjon;
Realisme: å foreta en objektiv vurdering av dine egne evner;
Entreprenørskap: evne til å utvikle og selge en idé, et produkt eller en virksomhet;
Åpent sinn: internasjonal tenkning, utvikling av proaktiv oppførsel.
Karrieremuligheter
Mottakere og profesjonelle utsikter
Graden i markedsføring er rettet mot studenter, fagfolk, ledere og gründere med en ambisjon eller en konsolidert karriere i markedsføringssektoren. Markedsføringsstudenter får muligheten til å jobbe i kommunikasjonsbyråer, selskaper innen forskjellige områder av salg eller produkt- eller tjenesteutvikling, markedsundersøkelser, digital markedsføring og reklame, blant annet ved å ta stilling til markedsføringsledere, reklamer, markedsførings kunder, forretningsledere, blant andre .