Bachelor i markedsføring (Hons)
London School Of Design And Marketing
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk, Spansk, Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
27 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 11 385 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* £ 2,850.00 per trinn (3 etapper)
Introduksjon
Vi er en UK-basert leverandør av online utdanning, tilgjengelig over hele verden på 3 forskjellige språk.
Hvorfor en bachelorgrad i markedsføring?
I en global og svært konkurransedyktig alder må selskapene sette seg fra hverandre og skaffe seg spesialiserte menneskelige ressurser. Dette behovet øker søket etter høyt kvalifiserte fagfolk med avansert markedsføringskunnskap, sterke ferdigheter i problemløsing og strategisk og kreativ tenkning.
London School Of Design And Marketing s bachelor i markedsføring vil være et stort skritt i karrieren din, og gir deg tre viktige verktøy:
- Kunnskap: Å skaffe sterk kunnskap om konsepter, verktøy, modeller og praksis
- Ferdigheter: evne til å skape, planlegge, implementere og lede vellykkede prosjekter;
- Holdning: utvikling av personlige nøkkelfunksjoner, som strategisk tenkning, metodikk, autonomi, fleksibilitet og selvtillit.
LSDMs bachelorgrad i markedsføring er utelukkende online og er tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
London School Of Design And Marketing : Where Passion blir et yrke
Lærerpersonale
Våre lærere består av kvalifiserte, erfarne og anerkjente lærere. I tillegg til doktorgradsstudent, presenterer de veletablerte yrkeskarrierer, som forbinder faglig komponent med arbeidsmarkedet.
Veiledersenter
LSDMs studenter blir veiledet på ukentlig basis gjennom et veiledningssenter bestående av et team av spesialiserte veiledere i markedsføring, med mastergrad og flere års bevist erfaring. Vår veileder er også tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Læreplan
Oversikt over kurset
Introduksjon
Vår BA i markedsføring tar forspranget innen kreativ tenkning for å finne nye løsninger innen markedsføringsledelse. LSDMs studenter vil lære dybden om markedsføringspraksis i bedriftssammenheng. Den svært praktiske komponenten vil vise deg hvordan du lager et rammeverk av markedsføringsstyringsstrategier og analyse- og evalueringsprosesser og teknikker.
Læringsferdigheter
Vår bachelor i markedsføring forbereder fagfolk for flere områder innen markedsføring og ledelse, og tilbyr en avansert og omfattende høyere utdanning, koordinert og støttet av den siste utviklingen innen de vitenskapelige og teknologiske feltene. Kursplanen for LSDMs Bachelorgrad i Markedsføring er utviklet og delt inn i 3 separate trinn:
1. stadie
Det første trinnet, som tilsvarer det første året, har som mål å utstyre studentene med kunnskap og forståelse av konsepter, verktøy og modeller innen nøkkelområdene innen markedsføring. Du vil se på nye måter å definere forretningskonsepter og problemer knyttet til markedsføringsledelse, samt anvende forskningsverktøy og metoder ved å utvikle følgende ferdigheter:
- Dyp forståelse av konseptet markedsføring, dets rekkevidde og relevans i dag;
- Integrasjon og forståelse av gjeldende styringsmodeller, basert på DDA (Diagnostic, Decision, Action) trilogien;
- Identifiseringen av mulighetsvinduer</strong>, basert på en solid diagnostikk;
- Balansen mellom diagnostikk og markedsføringsstrategi;
- Kalibrering og strategibeslutning, artikulering av mål, segmentering, fokus, posisjonering og markedsføringsmiks;
- Handlingsplaner fokuserte på utførelsesprinsipper, sentrert på tilfredsstillelse for enkeltpersoner og organisasjoner og samtidig i samsvar med miljøet og bedriftens mål.
Trinn 2
Den andre fasen vil fokusere på å planlegge, lede og avslutte prosjekter. Du vil utvikle forskningskompetanse og kunne bygge rapporter om data, ideer, funn og/eller anbefalinger, utarbeide kvalitetspresentasjoner, bruke statistiske verktøy for å samle inn, analysere og tolke data, bruke muligheter for personlig utvikling og eksperimentere med nye ideer og atferd.
Trinn 3
Den tredje og siste fasen, samler kunnskapen som er lært i tidligere emneenheter, slik at du kan komme videre med selvtillit, realisme og entreprenørskap. LSDMs studenter vil utvikle sitt siste kursprosjekt gjennom å lære følgende ferdigheter:
- Fleksibilitet: evne til å styre ulike prosjekter og perspektiver;
- Tillit: tro på egne ferdigheter og prestasjoner;
- Realisme: å gjøre en rask vurdering av sine egne ferdigheter;
- Entreprenørskap: evne til å utvikle og selge en idé, et produkt eller en virksomhet;
- Å ha et åpent sinn og internasjonal tenkning, utvikle en proaktiv atferd
Struktur
Vår bachelorgrad i markedsføring er 100 % online, designet for fleksibel læring, uten fast timeplan. Med andre ord kan LSDMs studenter definere når eller hvor de kan få tilgang til innholdet vårt. Kun de avsluttende oppgavene og spesifikke presentasjoner vil bli satt opp i en fast timeplan.
Om omtrent 30 måneder vil LSDMs studenter ha fullført vår Bachelor i markedsføring akkreditert av University for the Creative Arts (UCA), et av de beste kreative universitetene i Storbritannia.
Undervisnings- og læringsmetoder brukt i dette kurset:
- Undervist på engelsk, spansk og portugisisk
- Kurs med 3 nivåer og totalt 26 læreplanenheter
- Enhetenes innhold er asynkront og organisert etter ukentlige emner
- 24 timers tilgang til innholdet når og hvor du vil
- Vårt veiledersenter fungerer som et støtte- og samhandlingsverktøy for studentene våre
- Nettressurser (som forelesninger, seminarer og diskusjoner, veiledninger og tilbakemeldingsøkter, fora, nettbaserte diskusjonsgrupper og praktiske øvelser).
Galleri
Ideelle studenter
Vår bachelorgrad i markedsføring er beregnet på studenter, fagfolk, ledere og gründere med ambisjoner eller en etablert karriere i markedsføringsbransjen. Studentene vil få muligheten til å jobbe i kommunikasjonsbyråer, produktutvikling eller tjenester, markedsundersøkelser, digital markedsføring og reklame, og ta på seg rollene som markedssjefer, kreative, kundebehandlere, bedriftsledere, blant andre.